המונים נשארו בתחנות: 2000 נהגי אגד הפגינו

המדינה מסרבת לקחת אחריות ואנחנו, בגיבוי ההסתדרות, לא ניתן לייבש את אגד ולהפוך אותנו לעובדי קבלן. המדינה דרדרה את מקצוע הנהג ו-6,000 עובדי אגד לא יקבלו משכורות בחודש הבא. אני קורא למשרדי האוצר והתחבורה להתעשת ולמנוע את החרפת המשבר
שלמה בן יוסף 1 Comment on המונים נשארו בתחנות: 2000 נהגי אגד הפגינו

המפגינים קראו לפקידי המדינה לחתום על הסכם התשומות מול אגד • הם יצאו בקריאות "צאו מהמרפסת, אגד קורסת", "נלחמים על הבית", "תנו להתפרנס בכבוד"

המדינה מסרבת לקחת אחריות ואנחנו, בגיבוי ההסתדרות, לא ניתן לייבש את אגד ולהפוך אותנו לעובדי קבלן. המדינה דרדרה את מקצוע הנהג ו-6,000 עובדי אגד לא יקבלו משכורות בחודש הבא. אני קורא למשרדי האוצר והתחבורה להתעשת ולמנוע את החרפת המשבר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ-2,000 נהגים עובדי אגד מסיימים בשעה זו את הפגנת הענק שהתקיימה מול משרד האוצר בירושלים. המפגינים קראו לפקידי המדינה לחתום על הסכם התשומות מול אגד. הם יצאו בקריאות "צאו מהמרפסת, אגד קורסת", "נלחמים על הבית", "תנו להתפרנס בכבוד", ומוחים על האיום מפני הלנת משכורות של כ-6,000 עובדי החברה בחודש הבא.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי, אמר במהלך נאומו בהפגנה כי "אם עד ה-7 בנובמבר המדינה לא תעביר את הכסף הנדרש להמשך פעולתה של אגד, אנחנו נשבית את כל קווי החברה. שאף אחד לא יתבלבל כאן, מדובר ב-6,000 משפחות שאין להן משכורות לחודש הבא. ההפגנה היא איתות למשרד האוצר ולמשרד התחבורה. כולנו נבוא בעוצמה לשביתה ואם מישהו ינסה לשבור אותה, החברים בדן כבר מחכים לטלפון. לא ייתכן שעובדי אגד לא יקבלו שכר, ולא ניתן להפוך את נהגי אגד לעובדי קבלן. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן כבר הודיע שהוא יהיה עם עובדי אגד עד הסוף, ואם יהיה צורך להגיע לכל המשק נגיע לכל המשק. כולנו מאוחדים".

דורון עזרא, מחזיק תיק עובדי אגד בהסתדרות אמר במהלך ההפגנה: "ביום שני כשהשביתה הגדולה תתקיים – המדינה תיעצר. אנחנו לא ניתן שיפגעו בעובדים ויפוררו את הוועד. עובדי אגד לא שבתו במשך 20 שנה כי הם גילו אחריות אבל כרגע משרד האוצר ומשרד התחבורה רוצים להפוך את עובדי אגד לעובדי קבלן – אנחנו לא ניתן לזה לקרות". עזרא הוסיף וקרא לנהגי אגד: "להיות גאים בעצמם ולהמשיך להפגין נחישות ועוצמה במאבק המוצדק".

יו"ר איגוד עובדי אגד, יעקוב ואחניש: "המדינה מסרבת לקחת אחריות ואנחנו, בגיבוי ההסתדרות, לא ניתן לייבש את אגד ולהפוך אותנו לעובדי קבלן. המדינה דרדרה את מקצוע הנהג ו-6,000 עובדי אגד לא יקבלו משכורות בחודש הבא. אני קורא למשרדי האוצר והתחבורה להתעשת ולמנוע את החרפת המשבר".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הההסתדרות דואגת רק לבריונים שלה האוצר אומר אנחנו רוצים לתמוך בחלשים ולא בחרי אגד שהלוואי כולנו היינו מרוויחים חצי ממה שהם מרוויחים, בוא נבדוק מה השכר החציוני במשק כ6000 ש"ח ולא הממוצע שהוא ​מעל 10.000 ש"ח